V horní části tratě nad jezírkem byl vyprojektován můstek překlenující suché říční koryto. Zvláštností můstku je, že se na něm trať rozdvojuje do horního nádraží. Půdorys můstku má tedy tvar písmene V. Úhel, který čelní stěny svírají, je shodný s úhlem odbočení výhybky.
Klenba můstku má tvar půloblouku o průměru 160 mm. Vnitřní část klenby je lomená, slepená z odřezků novodurové trubky. Vnitřní stěna je nabarvena černou matnou barvou.
Průčelí můstku jsem si předkreslil na papír jako šablonu, na které jsem slepil kostky klenby. Ty mají tvar rovnoramenného lichoběžníku výšky 20 mm. Podstavy mají délky 13,5 mm a 17,5 mm. Šikmé stěny byly tedy řezány přibližně pod úhlem 6°. Hlavní klenák je řezán pod stejným úhlem, má ale výšku 28 mm a podstavu 19,5 mm.
Boční opěrné zdi jsou lomené. Po stranách jsou zakotvené do výřezů v kamenech skalky. Horní část zdi je zakončena římsou. Koryto říčky bylo vyplněno malými oblázky.