Tento model je možné poměrně snadno vybavit zvukem. Vzhledem k malým rozměrům je nutné použít zvukový dekodér Massoth v menším LS provedení. Konkrétně zvolíme dekodér Massoth 8211100 s nahranými zvuky malé parní lokomotivy. Použijeme reproduktor 40 x 40 mm Massoth 8241040. U parní lokomotivy je vhodné zvuky synchronizovat s pohybem pístů. K tomu je určena deska generátoru pulzů Massoth 8242030. A pro spouštění zvuků pomocí magnetů v kolejišti použijeme desku čtecích kontaktů Massoth 8242020. Můžeme také model doplnit pomocným napájecím zdrojem MA 8151001.
Uvolněním šesti šroubků ze spodní části a dvou západek sejmeme černou nadstavbu. Pak rozpojíme všechny konektory dekodéru, dekodér odšroubujeme a vyjmeme závaží. Pod závažím získáme přístup ke kontaktům bloku motoru.
Ze zadních kol sejmeme rozvody. Vyšroubením druhého a pátého šroubku podvozku uvolníme blok motoru. Po sejmutí černé části předního spřáhla jde vyjmout celý blok motoru z rámu. Čtyři šroubky drží horní kryt bloku motoru. Po uvolnění zbývajících tří šroubků ve spodním krytu jde sejmout i dolní kryt.
Pulzní generátor se skládá z desky snímače a kroužku se čtveřicí magnetů. Kroužek se umístí na zadní nápravu. Pro snadnější montáž kroužku je s generátorem pulzů dodávána i nová zadní náprava. Vyjmeme původní nápravu s koly. Na novou osu dodanou s deskou kontaktů nalepíme vteřinovým lepidlem kroužek tak, aby byl zhruba pod snímačem. Je potřeba dát pozor na možnou kolizi s ozubeným kolem. Optimální poloha vychází zhruba doprostřed připraveného úseku osy.
Pak sejmeme obě kola a ozubené kolo s původní osy a nasadíme je na novou. Je nutné zachovat vzájemnou polohu obou kol, pootočení o 90°. Správnou vzájemnou polohu je možné si označit na kolech fixem.
Těleso motoru je připraveno pro zasunutí desky pulzního generátoru. Pouze je potřeba lehce upilovat růžek destičky, aby neškrtal o ozubené kolo. Po vložení nové osy s koly na místo zkontrolujeme vzájemnou polohu kolečka s magnety a snímače. Pozor na to, že má osa určitou vůli do stran. Je potřeba, aby i v obou krajních polohách byla alespoň část snímače nad magnetickým kroužkem. Jinak při jízdě v zatáčkách zvuk ztrácí synchronizaci.
Pod spodní kryt ještě přijde umístit deska čtecích kontaktů. Pro snadnější vedení kablíku mimo dosah ozubených kol je vhodné přepájet kablík na druhou stranu desky kontaktů. Pořadí vodičů zůstane zachováno. Je-li vše v pořádku, je možné vrátit zpátky dolní kryt motoru a provést první pokus s připojením dekodéru na čtyři drátové kontakty bloku motoru. V této fázi je třeba zkontrolovat správnou funkci pulzního generátoru v obou krajních polohách zadní nápravy. Případná pozdější oprava by znamenala opětovnou demontáž.
Již v této fázi je nutné provést některé programovací kroky. Především je nutné nastavit výstupní napětí osvětlení a kouřového generátoru. To se provede zápisem hodnoty 4 do CV50 a CV53. Pro test pulzního generátoru je nutné ho zapnout zápisem hodnoty 1, 2 nebo 4 do CV195. Budeme-li instalovat i napěťový zdroj, musíme deaktivovat analogový mód dekodéru nastavením bitu 2 v registru CV29 na hodnotu 0.
Je-li vše v pořádku, je možné blok motoru zakrýt horním krytem. Nyní blok motoru zasadíme do rámu, přišroubíme přední spřáhlo a rám s motorem zespodu sešroubíme zbývajícími dvěma šroubky. V rámu vypilujeme malou drážku, aby nedošlo ke skřípnutí kablíku čtecích kontaktů. Pak zkompletujeme rozvody se zadními koly. Dále připevníme obě závaží. Opět je možné provést kontrolu funkčnosti.
Reproduktor umístíme do prostoru, kde byl původně přepínač. Použijeme čtvercový reproduktor velikosti 40x40 mm. Jde tam těsně zasunout, ani není potřeba ho nějak upevňovat. Pouze je třeba odstranit držák původního přepínače. Pro připojení světel použijeme dodaný čtyřžilový kablík, který přímo propojíme na kablíky světel, nebo použijeme pomocný propojovací konektor. Kouřový generátor připájíme na třížilový kablík, funkci A1.
Dekodér by se pohodlně vešel do prostoru válcového kotle nad závažím, kde byl původní dekodér. Pokud ale chceme model vybavit i pomocným napájecím zdrojem, využijeme tento prostor pro kondenzátor zdroje. Dekodér pak umístíme nastojato před první válcové závaží. Pro usnadnění zakrytování můžeme vodiče i kondenzátor uchytit lepicí páskou. Nakonec model zakrytujeme.