Na trati je tunel délky 90 cm. Profil tunelu byl navržen podle NEM 105. Rozměry byly přizpůsobeny měřítku úzkorozchodné trati. Výška tunely byla zvolena trochu větší, než by odpovídalo neelektrifikovanému provozu. Zatím se nepředpokládá provoz elektrických lokomotiv, ale co kdyby někdy v budoucnu...
Těleso tunelu bylo vytvarováno z podélně rozříznuté novodurové trubky. Vnitřní stěna byla natřena černou matnou barvou.
Klenáky byly navrženy na výšku 25 mm. Horní část profilu má vnitřní poloměr 98 mm. Klenáky lichoběžníkového tvaru byly řezány pod úhlem 6°, dolní postava délky 20,0 mm, horní podstava 25,7 mm. Boční oblouky portálu mají vnitřní poloměr 309 mm, klenáky mají úhel stran 2° a podstavy 21,6 mm a 23,3 mm. Profil portálu byl nakreslen na papír jako šablona. Na ní pak byly kostky slepeny. Tři střední klenáky byly mírně vysunuty dopředu.
Postranní opěrné zdi byly zapuštěny do kamenů skalky. Horní okraje byly zakončeny římsou.